Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Vragen over ….

Nadat je betaling is geaccordeerd, ontvang je per e-mail een orderbevestiging waarin alle gegevens nogmaals vermeld staan. Wanneer je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kijk dan eerst of de orderbevestiging misschien in je ongewenste e-mail box terecht is gekomen (spamfolder). Kun je de orderbevestiging ook daar niet vinden? Neem dan contact met ons op.
Wanneer je hebt gekozen voor thuisbezorgen van (tweedehands) fietsen, dan word je bestelling door Besseling transport thuisbezorgd. De levertijd is 1 tot 3 werkdagen.  De bestelling wordt maximaal 2 keer aangeboden. Indien blijkt dat de bestelling na 2 pogingen niet kan worden afgeleverd op het afleveradres, dan wordt het pakket indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Indien het pakket bij de buren ook niet afgeleverd kan worden, wordt er middels een schriftelijke mededeling aangegeven op welke manier je zo snel mogelijk in het bezit van de bestelling kunt komen.

Besseling koeriersdiensten neemt contact met u op voor het maken van een bezorgafspraak.

Niet alle artikelen zijn via de webshop te bestellen of te reserveren. Kun je iets niet vinden op onze site? Neem dan contact met ons op of dit artikel voor jou besteld kan worden.

Je hebt 14 dagen om het artikel te retourneren. Neem contact met ons op of kom langs in de winkel. Ruilen is alleen mogelijk in de winkel. Restitutie van betaalde cadeaubonnen in geld is niet mogelijk.  

Wij leveren de fabrieksgarantie zoals de fabrikanten voorschrijven.
Voor de procedure van een kapot artikel verwijzen wij naar het kopje Garantie & Voorwaarden. Neem in ieder geval het product en het aankoopbewijs mee naar de winkel.

Je kunt bij ons voordelig je fiets laten verzekeren. Bekijk voor meer informatie onze pagina over verzekeringen.

Voldoet een artikel niet aan je verwachtingen of heb je een klacht? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Het aanmaken van een account kan tijdens het bestelproces. Wanneer je de stappen van bestellen volgt, kom je vanzelf bij de stap om je eigen account aan te maken.

Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk je vragen te beantwoorden. Wij streven ernaar om de gestelde vragen binnen twee werkdagen in behandeling te nemen. 

Bekijk hieronder onze Algemene Voorwaarden:

Garantie

Bij Fietsshop Kuijper heb je altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. Dit kan per merk en product verschillen. De datum op de factuur geldt als ingangsdatum voor de garantie. Je kunt aanspraak maken op fabrieksgarantie als er geen sprake is van gebruikelijke slijtage, opzettelijke beschadiging of nalatigheid. Neem contact met ons op voor meer informatie over garantieafwikkeling.

Algemene verkoopvoorwaarden 
Download hier de Algemene leverings- en betalingsvoorwaarden van Bovag Tweewielerbedrijven (Pdf document).
Download hier de Aanvullende verkoopvoorwaarden internetverkopen van Bovag Tweewielerbedrijven (Pdf document).
Let op:
In de Aanvullende verkoopvoorwaarden wordt in Artikel 4 gesproken over het herroepingsrecht. Dit is wettelijk vastgesteld op 14 dagen:
De Consument heeft, wanneer de bedenktijd op deze Overeenkomst op afstand van toepassing is, gedurende 14 werkdagen het recht de Overeenkomst op afstand zonder opgaaf van redenen te ontbinden. Bovag Tweewielerbedrijven zal dit t.z.t. gaan aanpassen.
 

 

 

Gegevens van klanten worden bij ons op de server opgeslagen. Wachtwoorden worden beveiligd opgeslagen (om die reden kun je bij ons ook alleen een nieuw wachtwoord aanmaken, het huidige wachtwoord kunnen wij niet achterhalen). Alle gegevens die worden gevraagd bij het bestel- en betaalproces, worden over een beveiligde (SSL) verbinding verzonden. Onze servers zelf zijn zo beveiligd dat ze alleen benaderd kunnen worden met certificaten die door ons zelf zijn uitgegeven. Dus ook al zou er een zogenaamde brute force attack gedaan worden (met heel veel PC’s connecties maken naar de server om deze onderuit te halen), dan kunnen ze alsnog geen toegang krijgen tot de server. Vaak gaat het om een verkeerde manier van data-opslag zodat er wachtwoorden op straat komen te liggen. Dat is bij ons echter goed geregeld.

Wat kan ik doen als mijn fiets is gestolen?
Is uw fiets gestolen? Doe dan aangifte bij de politie. De politie maakt een proces-verbaal op. Zodra u de definitieve aangifte heeft ontvangen kunt u deze via de mail naar ons doorsturen en nemen wij het in behandeling bij uw verzekeraar.

Let op! Wij hebben de definitieve aangifte nodig en niet de voorlopige.

Aangifte doen bij de politie
U kunt op verschillende manieren aangifte doen bij de politie. Bijvoorbeeld telefonisch of met een online aangifteformulier. Wilt u aangifte doen en u weet niet waar of op welke manier? Bel dan het algemene nummer van de politie: 0900-8844.

Kenmerken van de fiets doorgeven bij aangifte
Om aangifte te doen heeft u een aantal gegevens nodig. Vooral het framenummer of chipnummer zijn belangrijk. Dit nummer staat op de factuur welke u van ons gekregen heeft.

Meer te weten komen over onze producten?

Meer te weten komen over onze producten?