Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Vragen over ….
Besseling koeriersdiensten neemt contact met u op voor het maken van een bezorgafspraak.
Niet alle artikelen zijn via de webshop te bestellen of te reserveren. Kun je iets niet vinden op onze site? Neem dan contact met ons op of dit artikel voor jou besteld kan worden.
Je hebt 14 dagen om het artikel te retourneren. Neem contact met ons op of kom langs in de winkel. Ruilen is alleen mogelijk in de winkel. Restitutie van betaalde cadeaubonnen in geld is niet mogelijk.
Je kunt bij ons voordelig je fiets laten verzekeren. Bekijk voor meer informatie onze pagina over verzekeringen.
Het aanmaken van een account kan tijdens het bestelproces. Wanneer je de stappen van bestellen volgt, kom je vanzelf bij de stap om je eigen account aan te maken.
Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk je vragen te beantwoorden. Wij streven ernaar om de gestelde vragen binnen twee werkdagen in behandeling te nemen.
Bekijk hieronder onze Algemene Voorwaarden:
Garantie
Gegevens van klanten worden bij ons op de server opgeslagen. Wachtwoorden worden beveiligd opgeslagen (om die reden kun je bij ons ook alleen een nieuw wachtwoord aanmaken, het huidige wachtwoord kunnen wij niet achterhalen). Alle gegevens die worden gevraagd bij het bestel- en betaalproces, worden over een beveiligde (SSL) verbinding verzonden. Onze servers zelf zijn zo beveiligd dat ze alleen benaderd kunnen worden met certificaten die door ons zelf zijn uitgegeven. Dus ook al zou er een zogenaamde brute force attack gedaan worden (met heel veel PC’s connecties maken naar de server om deze onderuit te halen), dan kunnen ze alsnog geen toegang krijgen tot de server. Vaak gaat het om een verkeerde manier van data-opslag zodat er wachtwoorden op straat komen te liggen. Dat is bij ons echter goed geregeld.